donderdag 10 mei 2018

10 mei

Vandaag mag ik niet al te lang weg, mijn vrouw is vandaag jarig en verwacht me met de koffie ('s-middags) weer thuis.
Afgelopen dinsdag waren Pieter en Joep bij de molen gras aan het maaien geweest. Ze vonden dat de molen er met de Nationale molendagen netjes moest bij staan. Vandaag hebben ze de puntje op de I gezet en zijn nog een uurtje met de maaimachine en de bosmaaier bezig geweest.
Dus we moesten even wachten met opzeilen en draaien. Ik heb al wel alles klaar kunnen zetten, sloten los en kettingen er af.
Daarna opzeilen en koffie.
Na de koffie hebben we de westelijke steenkuip gedeeltelijk opengemaakt zodat we ook kunnen zien wat er in een kuip zit.
Daarna hebben we gegeten en nog wat rondgekeken of alles naar onze zin was opgeruimd of weggeborgen en ben ik om 2 uur naar huis gegaan.


Het weer: 15 graden, wisselend bewolkt en een ZW wind kracht 4 Bft
Aantal opleidingsuren: 4   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten